راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

ابزار آشپزی صنعتی

چیدمان منو در هر آشپزخانه ی صنعتی یک نکته بسیار مهم محسوب می شود این که شما بتوانید آیتم های خوراکی را به صورت هوشمندانه و مربوط به هم بچینید بسیار اهمیت دارد اختصاص دادن بخشی از منوی رستوران به انواع نوشیدنی ها و یا شربت ها نیز می تواند حرکت هوشمندانه ای باشد و توجه مشتریان را به خود جلب کند هم چنین قرار دادن پیش غذاهای مختلف نیز می تواند مفید باشد و مشتریان می توانند تا قبل از آماده شدن غذای اصلی پیش غذای مورد علاقه ی خود را سفارش دهندهر چه قدر یک منوی رستوران کامل تر باشد قطعا مشتریان بیشتری به آن رستوران خواهند آمد.

فر ساندویچی بزرگ

تجهیزات موجود در رستوران های صنعتی به بخش ها و مدل های مختلفی تقسیم می شوند که این تنوع بالا باعث شده که هر آشپزخانه ای با هر غذایی و هر فضایی بتواند نیاز خود را برطرف کند فر ساندویچی بزرگ یکی از تجهیزات ضروری و البته مفید در آشپزخانه ی صنعتی می باشد برای مثال می توان از فر ساندویچی بزرگ نام برد وسیله ای که به کمک آن می توان همزمان چندین غذای فست فودی را تهیه کرد این وسیله برای آشپزخانه های کوچک مفید است زیرا به چندین وسیله را در یک وسیله جای داده شما به کمک آن می توانید پیتزا و یا همبرگر را تهیه کنید هم چنین این وسیله یک فن نیز دارد که می توان بوی اضافی غذا را خارج کند.

وان استیل ۱۵۰ سانتیمتر

شما برای شست و شوی مواد غذایی در آشپزخانه ی صنعتی به یک وان استیل ۱۵۰ سانتیمتر نیازمند هستید این وسیله در ظرفیت های مختلفی طراحی و ساخته شده شما می توانید هر چیزی که می خواهید را در این وسیله بشویید هم چنین این وسیله با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود ظاهر آشپزخانه ی شما را زیبا نگه می دارد هم چنین این وسیله بسیار مقاوم بوده و مدت زمان طولانی برای شما کار می کند.

دستگاه آبغوره گیری پرسی

آبغوره یکی از چاشنی های خوشمزه در بسیاری از غذاها و سالاد ها است برای تهیه این چاشنی خوش طعم شما به یک  دستگاه آبغوره گیری پرسی نیازمند هستید تا بتوانید حجم بالایی از غوره را به راحتی آب گیری کنید این وسیله ضایعات را از آبغوره جدا کرده که این امر باعث خالص شدن آبغوره می شود و هم چنین فرآیند کار را راحت تر می کند موتور قدرت مند موجود در این وسیله باعث افزایش طول عمر آن شده.

انواع اجاق گاز

فرقی نمی کند که رستوران صنعتی شما از چه نوعی باشد در آن غذاهای فرنگی سرو شود و یا غذاهای اصیل ایرانی وجود برخی از وسایل در بسیاری از رستوران ها مشترک و ضروری است یکی از این تجهیزات اجاق گاز است که در انواع مختلفی ساخته و طراحی شده و شما می توانید با توجه به نیاز خود این وسیله را تهیه کنید. از دیگر وسایل مشترک در آشپزخانه های صنعتی می توان از یخچال ها و یا فریزرهای صنعتی نام برد که باید در تمامی رستوران ها وجود داشته باشد . این تجهیزات طیف بسیار گسترده ای دارد.

اجاق دو شعله طرح APW

اجاق گازها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز هر آشپزخانه باید تهیه شوند داشتن اجاق گازهای کوچک نیز در بسیاری از          رستوران ها برای تهیه انواع مختلف پیش غذا ضروری است اجاق دو شعله طرح APW وسیله ای کوچک و کم جا است که از آن می توانید در آشپزخانه های کوچک نیز استفاده کنید و یا در بسیاری از رستوران های فست فودی برای تهیه انواع سس ها و یا تفت دادن نهایی غذا نیز استفاده کنید برخلاف اندازه ی کوچک آن این وسیله از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند سال های زیادی در آشپزخانه ی شما کارایی داشته باشد .

سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰

داشتن یک سینک در آشپزخانه های صنعتی یک ضرورت محسوب می شود این وسیله در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰ یکی از انواع مختلف این وسیله است که شما می توانید وسایل مختلف را به راحتی در آن بشویید بدون آن که اندکی خراب و یا دچار خوردگی شود . شست و شو ظروف و یا مواد خوراکی نکته ای قابل اهمیت است که شما به عنوان یک رستوران دار بایدآن را رعایت کنید برای انجام این کار نیز باید ابزار مورد نیاز را تهیه کنید که این وسیله می تواند وسیله ی کارآمدی باشد.

اجاق گاز ۴ شعله صنعتی

تنوع بالایی که در طراحی و ساخت وسایل یک آشپزخانه ی صنعتی وجود دارد باعث شده که بتوان حق انتخاب داشت و با توجه به نیاز خود وسیله مورد نظر را انتخاب کرد. اجاق گاز نیز جزو وسایلی است که در انواع مختلفی ساخته شده و یک نمونه از آن اجاق گاز ۴ شعله صنعتی است که فضای نسبتا کمی اشغال کرده و قیمت مناسبی دارد و می تواند برای یک آشپزخانه ی صنعتی تازه کار مفید باشد.

انواع فر صنعتی

داشتن خلاقیت در هرکاری و استفاده از ایده های جدید می تواند شما را در آن کار منحصر به فرد کند به نوعی شما می توانید برای خودتان برند باشید و به واسطه آن خلاقیت مشهور شود در حرفه ی رستوران داری نیز این خلاقیت از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند شما را از یک رستوران عادی به یک رستوران منحصربه فرد و خاص تبدیل کند پس به یاد داشته باشید که داشتن خلاقیت امر بسیار مهمی است که شما می توانید از ابتدایی ترین چیز تا اصلی ترین نکات آن را به کار بگیرید.

فر کراکف پز ایستاده ۸۰ قلاب

برخی از تجهیزات در رستوران صنعتی ضروری نیست اما وجود آن باعث می شود که رستوران شما از حالت عادی خارج شده و هم چنین باعث تنوع بیشتری در منوی رستوران شما می شود فر کراکف پز ایستاده ۸۰ قلاب یکی از همین تجهیزات است که وجود آن در رستوران های فست فودی باعث می شود غذاهای متنوعی به منوی رستوران خود اضافه کنید . این وسیله کم جا که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد توانایی پخت انواع غذاها مانند سوسیس را دارد.

دستگاه کباب ترکی سه سیخ

کباب ترکی یک غذای لذیذ است که با گوشت و یا مرغ تهیه می شود برای تهیه این غذای خوش طعم و پرطرفدار شما به یک دستگاه کباب ترکی سه سیخ احتیاج دارید گرچه این وسیله در ظرفیت های مختلفی تهیه می شود و شما می توانید برای رستوران خود با توجه به میزان سفارشات این وسیله را تهیه کنید این وسیله به راحتی قابلیت حمل و نقل دارد و شما می توانید آن را در هر جایی از رستوران که می خواهید قرار دهید.

تنور سفالی خانگی

پختن نان تازه در رستوران های اصیل ایرانی و یا کبابی ها یکی از خلاقیت هایی است که شما می توانید داشته باشید برای این کار شما به یک تنور سفالی خانگی نیازمند هستید تا بتوانید در آن نان ها را بپزید این وسیله با قیمت بسیار مناسب و هم چنین فضای بسیار کمی که اشغال می کند در رستوران های کوچک نیز قابلیت استفاده را دارد این وسیله از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی خراب نمی شود.

تجهیزات مربوط به طبخ غذا

در هر رستوران صنعتی تهیه وسایل یکی از کارهای پایه و ضروری برای شکل گرفتن رستوران است بدون داشتن تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز شما نمی توانید به راحتی یک رستوران و یا حتی تهیه غذا راه اندازی کنید .

بی شک در رستوران ها با سالن های غذاخوری این وسایل بیشتر خواهند شد زیرا شما باید یک سری وسایل برای بخش غذا خوری نیز تهیه کنید اگر در ابتدای راه هستید و بودجه چندانی برای تهیه وسایل ندارید به شما پیشنهاد می شود که حرفه خود را از یک تهیه غذای کوچک که فقط به صورت بیرون بر غذا ارائه میدهد شروع کنید تا حجم این وسایل کمتر و در نتیجه هزینه آن نیز کاهش یابد.

اجاق چهار شعله با فر پیتزا

داشتن وسایل چند منظوره و ترکیبی می تواند برای آشپزخانه های کوچک مناسب باشد زیرا د رفضای آشپزخانه صرفه جویی می کند در واقع فضای کمتری از آشپزخانه را درگیر می کند. برای مثال یکی از این تجهیزات اجاق چهار شعله با فر پیتزا می باشد که در قسمت بالایی آن اجاق گاز و در قسمت پایینی آن فر تعبیه شده و شما می توانید در قسمت بالایی انواع خوراکی ها مانند پاستا ها و در قسمت پایینی پیتزا را به صورت همزمان طبخ کنید بدین صورت شما می توانید تعداد زیادی از سفارشات را در مدت زمان کوتاهی آماده کنید.

گرمخانه برقی ۵۰ نفره

گرم نگه داشتن غذا یک چالش محسوب می شود داشتن یک گرمخانه برقی ۵۰ نفره در بسیاری از محیط های کاری و یا مدارس ضروری است . این وسیله که در حجم و ظرفیت های گوناگونی طراحی شده می تواند نیاز به یک گرمخانه غذا را برطرف سازد این وسیله فضای زیادی را در بر نمی گیرد و با قیمت مناسبی که دارد می توان از آن در محیط های کاری و دیگر مکان ها استفاده کرد.

آبچکان ۳ طبقه استیل

نگه داری ظروف بعد از شست و شو در مکانی که آب اضافی آن خارج شود در آشپزخانه های صنعتی که با حجم زیادی از ظروف مواجه هستید یک دغدغه محسوب می شود. آبچکان ۳ طبقه استیل وسیله ای است که به این منظور طراحی و ساخته شده این وسیله دارای چرخ است که حمل و نقل آن را هنگام سنگین شدن راحت تر می کند این وسیله در ابعاد و ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان طراحی و ساخته شده.

انواع ملزومات آشپزخانه های صنعتی

راه اندازی رستوران صنعتی می تواند حرفه ی پولسازی باشد اگر شما به حرفه ی آشپزی علاقه مند هستید می توانید وارد این شغل شوید . این شغل بسیار گسترده است و شما می توانید تغییرات بسیاری در این شغل وارد کنید و با داشتن خلاقیت کار خود را منحصر به فرد کنید راه اندازی رستوران های اصیل ایرانی نیز می تواند گزینه ی مناسبی باشد شما می توانید محیط رستوران خود را بر مبنای منوی رستورانی خود شکل دهید به یاد داشته باشید که شما باید همواره با مشتریان خود رفتار مناسبی داشته باشید.

دستگاه کباب زن اتوماتیک100 RM

در بسسیاری از تالار های پذیرایی و یا رستوران های صنعتی کباب جزو غذای اصلی و البته پرطرفدار محسوب می شود تهیه کباب در حجم بالا می تواند کار دشوار و زمان بری باشد اما داشتن تجهیزات مناسب می تواند در این کار به شما کمک کند برای مثال داشتن دستگاه کباب زن اتوماتیک100 RM وسیله ای کاربردی است که به کمک آن می توانید بدون دخالت دست حجم زیادی از کباب را به صورت شبیه هم سیخ بزنید و آماده طبخ کنید این وسیله به نیروی ماهر و کاربلد نیاز ندارد و حتی افراد مبتدی نیز می توانند با این وسیله کار کنند.

دستگاه ذرت مکزیکی رف دار

ذرت مکزیکی یک میان وعده بسیار جذاب و البته خوشمزه است برای تهیه این خوراکی خوشمزه شما به یک دستگاه ذرت مکزیکی رف دار نیازمند هستید تا به کمک آن بتوانید به آرامی و تدریجی این خوراکی را طبخ کنید. این وسیله قابل استفاده در محیط های کوچک رستورانی نیز می باشد و فضای زیادی نیز اشغال نمی کند این خوراکی با طرفداران زیادی که دارد می تواند جزو غذاهای پر فروش قرار بگیرد و گذاشتن آن در منوی رستوران های فست فودی می تواند حرکت هوشمندانه ای باشد.

فریزر رستورانی ۶ کشویی

هر آشپزخانه ای به یخچال و فریزر احتیاج دارد برای آشپزخانه های بزرگ و صنعتی فریزر رستورانی ۶ کشویی می تواند گزینه ی مناسبی باشد این وسیله قابلیت شست و شو دارد و می توان نیاز شما را از یک فریزر برطرف سازد شما می توانید هر ماده خوراکی که در نظر دارید را در این فریزر نگه داری کنید.