راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

آبمیوه گیری و فالوده ساز صنعتی

مشاغل مربوط به آشپزی و خوراکی به بخش های مختلفی تقسیم می شود شما می توانید با راه اندازی یک آبمیوه فروشی نیز کسب درآمد کنید . انواع بستنی ها و آبمیوه های طبیعی همواره جزو خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار به خصوص میان کودکان بوده است شما با تهیه یک سری از تجهیزات می توانید به این حرفه مشغول شود و از این طریق درآمد نسبتا خوبی به دست آورید به یاد داشته باشید که شما در این زمینه می توانید بسیار خلاقیت به خرج دهید و انواع مختلفی از نوشیدنی ها و یا بستنی ها را خلق کنید.

آبمیوه گیری صنعتی ۱٫۵ اسب

آبمیوه ی طبیعی علاوه بر خاصیت فراوانی که دارد طعم و مزه بهتری نیز دارد که این طعم و مزه عالی باعث شده مردم بیشتر طرفدار آبمیوه های طبیعی باشند شما می توانید برای تهیه انواع آبمیوه طبیعی از آبمیوه گیری صنعتی ۱٫۵ اسب استفاده کنید وسیله ای است که می توانید در مدت زمان کوتاهی آب هر میوه ای که در نظر دارید را تهیه کنید شست و شوی این وسیله کار بسیار راحتی بوده هم چنین تیغه ی قدرت مندی دارد.

اجاق خورشت پز ۴ شعله

داشتن یک اجاق گاز در آشپزخانه ی صنعتی امری ضروری است شما باید اول از هر چیزی این وسیله را تهیه کنید اجاق گاز ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید اجاق خورشت پز ۴ شعله یکی از انواع مختلف اجاق است که شما می توانید هر چیزی که در نظر دارید را به کمک این ابزار با کیفیت تهیه کنید می توان گفت این نوع از اجاق گاز یکی از پرکاربرد ترین نوع اجاق در میان آشپزخانه های صنعتی است.

دستگاه فالوده ساز

فالوده یکی از خوشمزه ترین و البته پرطرفدار ترین دسر ها است برای تهیه این دسر بی نظیر شما نیازمند یک سری از تجهیزات هستید که بتوانید این دسر را به همان روش اصیل تهیه کنید دستگاه فالوده ساز همان وسیله ای است که شما برای تهیه یک فالوده اصیل  به آن نیاز دارید این وسیله بسیار قدرت مند بوده و با چرخ هایی که دارد می توان به راحتی آن را حمل و نقل کرد.

تیغه های صنعتی

تهیه فضایی برای آشپزخانه یکی از اولین گام ها برای راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی است شما باید در ابتدا به فکر تهیه فضایی برای آشپزخانه ی خود باشید سپس به دنبال تهیه تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه باشید این تجهیزات تمام وسایلی که برای آشپزی و یا برای سرو کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرد را شامل می شود شما اگر بتوانید از این دو مرحله با هوشمندی عبور کنید احتمال اینکه در این حرفه موفق باشید بالا می رود.

تیغه رنده کن استیل

داشتن یک سری تجهیزات به شما این امکان را می دهد تا بتوانید زمان کمتری را صرف کارهایی نظیر خرد کردن و یا رنده کردن بگذارید در نتیجه می توانید این زمان را صرف کارهای مهم تری مانند طعم غذا و یا ظاهر زیبای آن بکنید . تیغه رنده کن استیل یک وسیله ای است که در ابعاد مختلفی ساخته شده این وسیله بسیار مقاوم بوده و بدون آن که آسیبی ببیند به راحتی شسته می شود و شما می توانید هر چیزی را با آن رنده کنید.

تاپینگ پیتزا چهار لگنه

پیتزا یک غذای ایتالیایی بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که البته از تنوع بالایی نیز برخوردار می باشد داشتن یک تاپینگ پیتزا چهار لگنه در هر رستوران فست فودی که در آن پیتزا سرو می شود ضروری است این وسیله این مکان را به شما میدهد که بتوانید مواد پیتزا را با بهداشت کامل نگه داری کنید هم چنین قسمتی به عنوان میز کار در نظر گرفته شده که شما می توانید در آن قسمت پیتزا را آماده کنید .

تیغه اسلایسر چیپسی

خرد کردن بسیاری از سبزیجات مانند سیب زمینی می تواند یک کار دشوار باشد آن هم در حجم و اندازه زیاد برای مثال درست کردن یک چیپس ترد و خوشمزه زحمت فراوانی دارد اما با داشتن یک تیغه اسلایسر چیپسی این کار بسیار آسان شده شما می توانید به کمک این وسیله هر سبزیجاتی که فکر می کنید را آماده کنید . این وسیله از ماندگاری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

انواع فن منقل برقی

غذاها از تنوع بالایی برخوردار هستند که این تنوع بالا این امکان را می دهد که بتوان یک رستوران صنعتی تاسیس کرد برای این کار شما در ابتدا نیازمند این هستید که تجهیزات مختلف را تهیه کنید این تجهیزات می تواند وسایل مربوط به آشپزی باشد و یا وسایل مربوط به سالن رستوران به هر روی شما باید در ابتدا به دنبال تهیه و تنظیم یک منو و سپس به دنبال تهیه وسایل رستوران باشید.

فن منقل برقی ۱ اینچ

بسیاری از رستوران ها هستند که کباب را در منوی خود قرار می دهند برای تهیه این غذای خوشمزه شما می توانید از منقل ذغالی استفاده کنید برای این که بتوانید یک ذغال خوب جهت کباب کردن گوشت آماده کنید باید یک فن منقل برقی ۱ اینچ داشته باشید این وسیله یک دمنده است که به کمک آن می توان ذغال ها را برای تهیه کباب آماده کرد.

فن منقل برقی ۱٫۵ اینچ

کباب ها همواره جزو غذاهای پر طرفدار در رستوران های ایرانی بوده اند این غذای خوشمزه برای اینکه به طعم اصیل خود برسد نیازمند به یک سری از تجهیزات و ترفندها است یکی از این تجهیزات منقل ذغالی است که به کمک آن می توان کباب را با هم طعم اصیل خود آماده کرد فن منقل برقی ۱٫۵ اینچ یکی دیگر از تجهیزات است که باید در کنار منقل حضور داشته باشد تا بتوان ذغال ها را آماده کرد این وسیله در ساختار های گوناگون تهیه شده است.

تیغه سبزی خردکن بشقابی

سبزی های خرد شده امروزه از فروش بالایی برخوردار هستند شما برای کسب درآمد می توانید مغازه ای راه اندازی کنید و در آن انواع مختلفی از سبزی های خرد شده را به فروش برسانید برای این کار شما نیازمند تهیه یک سری از وسایل نظیر تیغه سبزی خردکن بشقابی هستید این تیغه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده  که این مقاومت بر کیفیت آن نیز تاثیر گذار بوده .

تیغه خلال کن مکعبی

تهیه و خرد کردن بسیاری از سبزیجات نظیر سیب زمینی و یا هویج می تواند یک عمل زمان بر در رستوران صنعتی باشد برای انجام این کار شما می توانید از یک تیغه خلال کن مکعبی کمک بگیرید تا بتوانید با سرعت بالا این کار را انجام دهید این وسیله در ابعاد گوناگونی ساخته شده که می توان از آن استفاده کرد.

دستگاه پاپ کرن ساز

شما با داشتن یک سری از تجهیزات می توانید در پارک ها، شهر بازی ها و یا سالن های سینما کسب درآمد کنید این تجهیزات می تواند مربوط به خوراکی ها باشد برای مثال تهیه انواع بستنی و یا حتی پشمک و پاپ کرن می تواند گزینه ی مناسبی باشد و از فروش بالایی برخوردار باشد .

دستگاه پاپ کرن ساز

 پاپ کرن یکی از خوراکی های خوشمزه و البته رژیمی است که خصوصا برای کودکان بسیار مفید است برای تهیه این خوراکی خوشمزه و هیجان انگیز شما به دستگاه پاپ کرن ساز احتیاج دارید وسیله ای که با آن می توانید این خوراکی محبوب را تهیه کنید این وسیله قابلیت جابه جایی آسان را نیز دارد و این امر باعث شده شما بتوانید از آن به راحتی در پارک ها و یا مراکز شهر بازی استفاده کنید .

دیگ پاپ کورن

تجهیزات مربوط به خوراکی ها به قسمت های مختلفی تقسیم می شود برای مثال دیگ پاپ کورن قسمتی از وسیله ی پاپ کرن ساز است که دارای یک بدنه ی مقاوم و یک المنت است این وسیله هم با برق کار می کند و هم با گاز و هم چنین از مقاومت بالایی برخوردار است .

تیغه آب هویج گیری

آب هویج یکی از نوشیدنی های پر خاصیت است که برای بدن لازم است به خصوص برای کودکان که هم بر سلامت بینایی آن ها تاثیر می گذارد و هم باعث رشد بهتر آن ها می شد برای تهیه این آبمیوه طبیعی و البته سالم شما باید تجهیزات مربوطه را داشته باشید تیغه آب هویج گیری وسیله ای است که می توان به کمک آن آب انواع میوه ها نظیر سیب و یا هویج را گرفت  شما می توانید از این طریق کسب درآمد نیز داشته باشید .

تجهیزات کافی شاپ

امروزه کافی شاپ ها به یکی از فضاهای محبوب میان جوانان قرار گرفته است اگر در این حرفه تخصص دارید می توانید یک کافی شاپ راه اندازی کنید در ابتدا شما باید برای تهیه تجهیزات کافی شاپ اقدام کنید این تجهیزات شامل بسیاری از وسایل نظیر آسیاب قهوه ، یخچال و یا حتی قفسه و بسیاری از تجهیزات دیگر می شود هم چنین باید به فکر ظاهر کافی شاپ خود باشید و سعی کنید تا آن را به زیبا ترین حالت ممکن شکل دهید.

انواع آبسردکن

داشتن یک سری تجهیزات در برخی از کارها ضروری است و بدون داشتن آن ها نمی توان یک کار را آغاز کرد برای مثال در حرفه ی رستوران داری داشتن برخی تجهیزات نظیر یخچال و یا اجاق گاز ضروری  است و با داشتن آن می توان بسیاری از کارهای مربوط به آشپزی را پیش برد . این که شما این تجهیزات را با چه قیمت و چه کیفیتی تهیه کنید کاملا اختیاری و وابسته به خودتان است اما به یاد داشته باشید که همیشه بهترین کیفیت را انتخاب کنید حتی اگر قیمت بالایی داشته باشد زیرا این شما هستید که باید از وسایل استفاده کنید و با آن راحت باشید.

آبسردکن تک شیر استیل

آب یکی از نیازهای بسیاری اساسی انسان ها است در هوای گرم تابستان این نیاز بیشتر نیز می شود آبسردکن تک شیر استیل وسیله ای است که شما می توانید به کمک آن از یک لیوان آب خنک در هوای گرم تابستان لذت ببرید این وسیله در مدارس و یا حتی اداره ها و محیط های رستورانی قابل استفاده می باشد شما از این وسیله می توانید در مکان های کوچک استفاده کنید.

آبسردکن دو شیر استیل

آبسردکن ها انواع مختلفی دارند و برای نیازهای مختلف تهیه شده اند آبسردکن دو شیر استیل وسیله ای است که مصرف زیاد آب ندارد و هم چنین از نظر ابعاد و وزن بسیار سبک است و هم چنین دچار اکسید شدن نمی شود این وسیله قیمت به صرفه ای دارد بنابراین می توان در بسیاری از فضاها از آن استفاده کرد.

دستگاه های برودتی و سرمایشی

انواع یخچال ها و فریزرها و یا حتی آبسردکن ها را می توان در دسته ی دستگاه های برودتی و سرمایشی و قرار داد . می توان این تجهیزات را یکی از تجهیزات اساسی در رستوران های صنعتی در نظر گرفت دستگاه آبسردکن در مساجد و یا رستوران ها و یا حتی مدارس نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد .