راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی مغازه مرغ سوخاری

در زیر دیسپلی فست فودی متوسط دو عدد سینی استیل قرار می گیرد و در داخل آن یک سبد با روکش کروم وجود دارد که سبب ایجاد سه طبقه مجزا در داخل دیسپلی شده است. ابعاد هر طبقه با دیگری متفاوت است و طبقه آخر این سبد، ابعاد کوچک تری نسبت به بقیه دارد. یکی از مهم ترین موضوع در مورد دیسپلی گرم نگه داشتن مواد غذایی است. ساندویچ های مختلف، اسنک ها و مرغ های سوخاری پس از طبخ باید در محیطی مناسب و بهداشتی، تا زمان سرو مشتری نگهداری شوند.

در این نوع از دیسپلی از المنت های قابل تنظیم استفاده می شود. قابل تنظیم بودن المنت این امکان را به اپراتور می دهد که میزان دمای داخل دیسپلی را بسته به شرایط موجود تنظیم کند. گرمای تولید شده در داخل دستگاه کاملا محفوظ باقی می ماند. به این خاطر که بدنه به شکل عایق طراحی می شود. با وجود شیشه های سکوریت بدنه نسبت به ضربه نیز مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد. ضمن اینکه استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک نیز زیبایی خاصی به دسپلی می دهد.

دستگاه اسنک ساز صنعتی ۸ تایی

دستگاه اسنک ساز صنعتی ۸ تایی مثلثی دستگاهی است که در خانه و کافی شاپ ها با آن قادر به تهیه اسنک ها برشته و خوشمزه در کمترین زمان ممکن هستید. در قسمت بالا و پایین داخل این دستگاه، از روکش های تفلونی ضخیم با قالب اسنکی مثلثی استفاده شده است. علت استفاده از تفلون برای این روکش ها موجب می شود که این قالب ها به پنیر و مواد غذایی داخل دستگاه نچسبند.

فشار حاصل از درب به همراه گرمای مناسب موجب پرس شدن ساندویچ خواهد شد اما دمای آن نباید خیلی کم یا خیلی شدید باشد. در دمای پایین امکان دارد که نان ها به خوبی به یکدیگر متصل نشوند و در دمای خیلی زیاد نیز ممکن است که ساندویچ بسوزد.

طراحی یک ولوم یا نشانه گر مدرج دما روی این اسنک ساز، امکان تنظیم درجه حرارت را فراهم می کند. در مواقعی که دستگاه داغ می شود نیز باز و بسته کردن آن به سهولت انجام می شود. به این خاطر که دستگیره ۲۳٫۵ سانتی آن، با بدنه فاصله دارد و حرارت کمتری را به خود جذب می کند.

دیسپلی مرغ سوخاری تک سینی

در داخل این مدل از دیسپلی مرغ سوخاری تک سینی امکان قرارگیری یک عدد سینی استیل وجود دارد. از این دستگاه در فست فودی ها جهت نگهداری از مرغ سوخاری، سیب زمینی سرخ کرده، پیراشکی و سایر خوراکی های گرم استفاده می شود. حرارت المنت زیر دیسپلی قابل تنظیم است.

در مواقعی که حرارت داخل دستگاه زیاد است؛ امکان آسیب به سیم کشی وجود دارد. به همین خاطر سیم کشی دیسپلی به صورت روکش دار ساخته می شود.

در مواقعی که حرارت داخل دستگاه زیاد است؛ امکان آسیب به سیم کشی وجود دارد. به همین خاطر سیم کشی دیسپلی به صورت روکش دار ساخته می شود.

منبع: ابتکار استیل

خرید لوازم و تجهیزات فست فودی

اجاق گاز رستورانی ۴ شعله دستگاهی است که سرآشپزان جهت پخت پلو و خورشت قادر به استفاده از آن هستند. به این خاطر که در این اجاق گاز کاربردی ۴ شعله، دو شعله جلویی ابعاد بزرگتری نسبت به شعله‌های عقبی دارند. همین بزرگتر بودن ابعاد شعله های جلویی، آن ها را به گزینه مناسبی جهت قراردادن ظروف مخصوص پخت خورشت تبدیل کرده است. روی تمامی شعله‌ها از چدنی‌های مقاوم و باکیفیتی استفاده می‌شود که به انتشار حرارت در زیر ظروف و پخت مناسب غذا کمک می کند.

باتوجه به این که تجهیزات رستورانی، در آشپزخانه های صنعتی به دفعات در روز مورد استفاده قرار می‌ گیرند؛ هروز احتمالا روغن و موادغذایی فراوانی در حین پخت روی زمین می ریزند. جهت سهولت در نظافت و جلوگیری از ریزش موادغذایی روی زمین، در این اجاق گاز یک سینی گالوانیزه تعبیه شده است. این سینی در زیر شعله ها قرار می گیرد. نظافت و باز و بسته کردن سینی گالوانیزه بسیار ساده است. به همین خاطر درپایان هر روزکاری قادر به شستشو آن خواهیدبود.

نمای اجاق گاز رستورانی 4 شعله از جنس ورق استیل باکیفیت ساخته شده است. این ورق ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و زنگ نمی زنند. برای پایه های اجاق از آهن سنگین استفاده می شود. این انتخاب استحکام مورد نیاز دستگاه را فراهم خواهد کرد.

دیسپلی فست فودی بزرگ

دیسپلی فست فودی بزرگ ابتکار استیل وسیله ای است که مرغ سوخاری و کنتاکی را به صورت کاملا بهداشتی تا زمان سرو، گرم نگهداری می کند. در زیر دستگاه یک المنت قابل تنظیم قرار دارد که حرارت مورد نیاز دستگاه را تامین می کند. باتوجه به بالا بودن میزان دمای دستگاه، همیشه خطر بروز آسیب به سیم کشی دیسپلی وجود خواهد داشت. به همین خاطر سیم کشی این دستگاه به صورت روکش دار طراحی شده است که آن را از اینگونه خطرات مصون نگه می دارد.

در داخل دیسپلی، سبدی با روکش کروم قرار می گیرد. این سبد سه طبقه است و هر یک از این طبقات، ابعاد مختلفی دارند. نمای این وسیله از شیشه سکوریت نشکن ساخته می شود که در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. علاوه بر این، اجزای داخلی دستگاه نیز جهت حفظ حرارت، به شکل کامل عایق بندی شده است.

جهت باز و بسته کردن دستگاه نیز از دو عدد درب شیشه ای در ابعاد ۵۰*۴۰ سانتی متری می شود که طراحی این درب ها به شکل ریلی است.

دستگاه اسنک ساز صنعتی ۱۶ تایی

دستگاه اسنک ساز صنعتی یک وسیله مناسب جهت پرس کردن انواع ساندویچ و اسنک در کافی شاپ و فست فودی ها است. در قسمت بالا و پایین این اسنک ساز قالب تفلنی قرار می گیرد. این قالب ها به دو صورت اسنکی، شیاردار یا میکس استفاده می شود. در حالت قالب اسنکی، ۱۶ عدد خانه مربعی شکل وجود دارد اما در حالت میکس، ۸ عدد از خانه ها که ۴ عدد در بالا و همین تعداد نیز در پایین است؛ به شکل اسنکی و بقیه به صورت شیاردار هستند.

درجه حرارت دستگاه اهمیت زیادی دارد. به این خاطر که پرس باید در دمای بالا و فشار مناسب انجام شود. برای همین منظور در دو طرف ساندویچ ساز، دو عدد قطع کن اتوماتیک وجود دارد که قادر به تنظیم میزان حرارت خانه های آن است. به غیر از این، روی دستگاه کلید استانداردی جهت قطع و وصل جریان برق تعبیه شده است. چراغ های هشداردهنده مناسبی نیز روی اسنک ساز قرار دارند که وضعیت دمای قالب های تفلن و فضای درونی دستگاه را نشان می دهد.

این دستگاه قابلیت اتصال به برق شهری ۲۲۰ ولت را دارد و بدنه آن نیز از ورق استیل ساخته شده است.

انواع اجاق گاز و گریل

در ساخت اجاق گاز صنعتی فردار ۹ شعله دو دستگاه کاربردی و مهم در رستوران ها، یعنی اجاق و فر ترکیب شده است. اجاق دستگاه دارای ۹ شعله است که در سه طبقه جدا از هم و در هر طبقه سه شعله قرار دارد. طبقات ۱۰ سانتی متر با یکدیگر فاصله دارند.

قسمت فر که در زیر اجاق قرار دارد؛ جهت پخت پیتزا و شیرینی مناسب است. با توجه به اهمیت حفظ حرارت، اطراف فر با کمک پشم شیشه به خوبی پوشانده می شود. کلیه بدنه دستگاه از جمله بدنه بیرونی فر از ورق استیل خشدار ساخته شده است. به همین جهت در برابر رطوبت، دمای بالا و سایر عوامل محیطی دوام و ماندگاری زیادی خواهد داشت.

این محصول قابلیت اتصال به گاز شهری یا گاز کپسولی را دارد و در کیترینگ ها و رستوران های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهمی که در طراحی این اجاق گاز رعایت شده است؛ عدم افت فشار جریان گاز در مواقع استفاده از تمامی شعله ها است. با استفاده از این ویژگی روی تمامی ۹ شعله امکان پخت غذا با میزان حرارت مورد نیاز در یک زمان فراهم می شود.

گریل ذغالی ایستاده فن دار

گریل ذغالی ایستاده فن دار دستگاهی است که در آن تنها از حرارت ذغال جهت پخت و گریل مواد غذایی استفاده می شود. روی اجاق دو عدد سینی گریل چدنی قرار دارد که ابعاد آن ها ۴۰*۷۰ است. جهت گریل کردن مواد غذایی تنها باید آن ها را روی چدنی ها قرار دهید و بلوور زیر دستگاه را نیز روشن کنید. بلوور یا دمنده قطعه‌ای است که وظیفه گداخته سازی ذغال ها را برعهده دارد. دمنده مناسب جهت این اجاق ۲٫۵ اینچی است و با برق تک فاز کار می کند.

ذغال و حرارت ناشی از موجب خوردگی و از پوسیدگی فلزات مختلف می شود اما استیل ضد زنگ متریالی است که در برابر کلیه عوامل محیطی مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد. به همین جهت نیز برای بدنه و کلاف پایه های اجاق گریل از ورق های استیل باکیفیت استفاده می شود.

اجاق گاز رومیزی ۶ شعله صنعتی

اجاق گاز رومیزی ۶ شعله صنعتی یک اجاق گاز کاربردی و مناسب است که در آشپزخانه های کوچک موجب استفاده بهینه از فضا خواهد شد. این اجاق ۶ عدد شعله مجزا دارد که هر یک دارای یک رویه چدنی ۲۰*۲۰ سانتی متری هستند. جهت حفظ استحکام و ثبات اجاق، در قسمت پایه ها از کلاف آهن سنگین استفاده می شود اما بدنه دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته خواهد شد.

این محصول قابلیت اتصال به گاز شهری یا کپسولی را دارد و به کمک ۶ عدد دستگیره دسته کاردی استاندارد میزان گاز مصرفی آن کنترل خواهد شد.

منبع: ابتکار استیل

انواع اجاق گاز و گریل

دستگاه قهوه ساز شنی ، وسیله ای است که در کشور ترکیه تولید می شود با این حال مهندسان ابتکار استیل موفق به ساخت این دستگاه در داخل کشور شده‌اند. ارتفاع این دستگاه نسبتا زیاد است اما در زیر آن یک رادیاتور وجود دارد که از زیر نیز شن ها را گرم نگه می دارد. به غیر از این، دو عدد شمعک نیز روی سینی مخصوص شن تعبیه شده است. شن حرارت را به خوبی در خود حفظ می کند و به سرعت نیز گرم می شود. بنابراین جهت دم کردن قهوه بسیار مناسب است.

بخش های بالایی و بدنه دستگاه از ورق استیل ساخته شده اند. کلیه قطعات با کمک جوشکاری مناسب و دقیق به خوبی به یکدیگر متصل می شوند. در نتیجه، امکان ریزش شن از درزهای آن وجود ندارد.

دیسپلی فست فودی کوچک

دیسپلی فست فودی کوچک یک دستگاه با ابعاد مناسب جهت استفاده در رستوران و فست فودی های مختلف است. در داخل این دیسپلی مواد غذایی مختلفی از جمله مرغ سوخاری، مرغ کنتاکی، سیب زمینی سرخ شده و غیره قرار می گیرند. این دیسپلی کلیه مواد غذایی را در دمای مناسبی نگهداری می کند. درنتیجه، از زمان آماده سازی تا زمان سرو غذاها کاملا سالم و بهداشتی و تازه خواهند ماند.

حرارت مورد نیاز این دستگاه توسط یک المنت فراهم خواهد شد که میزان دمای آن قابل تنظیم است. موضوع مهمی که در مورد انواع دیسپلی مطرح می شود؛ عایق بودن است. در صورت عایق نبودن، حرارت تولیدشده در داخل دستگاه به هدر می رود و موجب اتلاق انرژی خواهد شد. در ساخت نمای این دستگاه، از شیشه سکوریت نشکن استفاده می شود که در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد.

از جمله عوامل دیگری که مقاومت و کیفیت این دستگاه را افزایش می دهد؛ استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای بدنه آن است. در نمونه های تولیدی، بیشتر از رنگ مشکی استفاده می شود. با این حال امکان انتخاب رنگ براساس خواست مشتری نیز وجود دارد.

اجاق گاز صنعتی فردار ۹ شعله

در ساخت اجاق گاز صنعتی فردار ۹ شعله دو دستگاه کاربردی و مهم در رستوران ها، یعنی اجاق و فر ترکیب شده است. اجاق دستگاه دارای ۹ شعله است که در سه طبقه جدا از هم و در هر طبقه سه شعله قرار دارد. طبقات ۱۰ سانتی متر با یکدیگر فاصله دارند.

قسمت فر که در زیر اجاق قرار دارد؛ جهت پخت پیتزا و شیرینی مناسب است. با توجه به اهمیت حفظ حرارت، اطراف فر با کمک پشم شیشه به خوبی پوشانده می شود. کلیه بدنه دستگاه از جمله بدنه بیرونی فر از ورق استیل خشدار ساخته شده است. به همین جهت در برابر رطوبت، دمای بالا و سایر عوامل محیطی دوام و ماندگاری زیادی خواهد داشت.

این محصول قابلیت اتصال به گاز شهری یا گاز کپسولی را دارد و در کیترینگ ها و رستوران های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهمی که در طراحی این اجاق گاز رعایت شده است؛ عدم افت فشار جریان گاز در مواقع استفاده از تمامی شعله ها است. با استفاده از این ویژگی روی تمامی ۹ شعله امکان پخت غذا با میزان حرارت مورد نیاز در یک زمان فراهم می شود.

گریل ذغالی ایستاده فن دار

گریل ذغالی ایستاده فن دار دستگاهی است که در آن تنها از حرارت ذغال جهت پخت و گریل مواد غذایی استفاده می شود. روی اجاق دو عدد سینی گریل چدنی قرار دارد که ابعاد آن ها ۴۰*۷۰ است. جهت گریل کردن مواد غذایی تنها باید آن ها را روی چدنی ها قرار دهید و بلوور زیر دستگاه را نیز روشن کنید. بلوور یا دمنده قطعه‌ای است که وظیفه گداخته سازی ذغال ها را برعهده دارد. دمنده مناسب جهت این اجاق ۲٫۵ اینچی است و با برق تک فاز کار می کند.

ذغال و حرارت ناشی از موجب خوردگی و از پوسیدگی فلزات مختلف می شود اما استیل ضد زنگ متریالی است که در برابر کلیه عوامل محیطی مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد. به همین جهت نیز برای بدنه و کلاف پایه های اجاق گریل از ورق های استیل باکیفیت استفاده می شود.

اجاق گاز رومیزی ۶ شعله صنعتی

اجاق گاز رومیزی ۶ شعله صنعتی یک اجاق گاز کاربردی و مناسب است که در آشپزخانه های کوچک موجب استفاده بهینه از فضا خواهد شد. این اجاق ۶ عدد شعله مجزا دارد که هر یک دارای یک رویه چدنی ۲۰*۲۰ سانتی متری هستند. جهت حفظ استحکام و ثبات اجاق، در قسمت پایه ها از کلاف آهن سنگین استفاده می شود اما بدنه دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته خواهد شد.

این محصول قابلیت اتصال به گاز شهری یا کپسولی را دارد و به کمک ۶ عدد دستگیره دسته کاردی استاندارد میزان گاز مصرفی آن کنترل خواهد شد.

دستگاه گریل ساندویچ ساز

دستگاه گریل ساندویچ ساز وسیله ای است که با استفاده از آن مواد پروتئینی مختلف همچون مرغ، ماهی، گوشت و حتی سبزیجات گریل می شوند. رویه های این ساندویچ ساز از تفلون مرغوب ساخته شده اند. به همین خاطر موادغذایی یه بدنه نمی چسبند. پس از هر مرتبه استفاده از رویه ها باید شستشو شوند. این شستشو به مرور زمان به رویه تفلون آسیب می زنند. در این دستگاه از رویه های تفلون ضخیم و مرغوب استفاده می شود که ماندگاری مورد نظر شما را در دراز مدت تامین کند.

بدنه این دستگاه گریل کوچک و رومیزی از استیل ضدزنگ ساخته می شود که بتوان لکه های روغن و مواد غذایی برجای مانده را به راحتی پاک کرد. درجه حرارت داخل ساندویچ ساز بوسیله المنت و نشانگر مدرج روی آن تنظیم خواهدشد. به غیر از این دستگاه یک ترمینال سرامیکی نیز دارد.

منبع: ابتکار استیل

 

خرید وسایل برای تاسیس کافی شاپ

دستگاه انار دانه کن ابزاری کاربردی است که در سه مدل مختلف توسط برند نام‌آشنای ابتکار استیل تولید می شود. هریک از این سه مدل ابعاد و توان مخصوص به خود را دارند اما مکانیزم عملکرد آن‌ها با یکدیگر یکسان است. جهت جداکردن دانه های انار از پوست و لایه های داخلی با استفاده از این دستگاه به زمان زیادی احتیاج ندارید به این خاطر که بین ۵۰۰ کیلوگرم تا یک و نیم تن انار با استفاده از مدل های مختلف این دستگاه تنها در عرض یک ساعت کاملا بهداشتی از پوست جدا خواهند شد.

تمامی بدنه دستگاه انار دانه کن از استیل ضدزنگ ساخته شده است به همین دلیل نیز شستشوی آن به‌ سادگی انجام می‌شود و در برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی دچار زنگ‌ زدگی و آسیب نخواهد شد. این دستگاه بسیار پرقدرت است و در مدل‌هایی از آن که ابعاد بزرگتری دارد؛ از دو عدد دینام و گریبکس استفاده می شود.

جهت کار با این محصول فوق‌ العاده تنها کافی است، انارهای شسته‌ شده و تمیز را از قسمت بالا وارد کنید. بعد از گذشت مدت کوتاهی، پوست های انار جدا شده و از بخش کناری خارج می‌ شوند و نکته جالب توجه اینجاست که هیچ دانه اناری روی آن‌ها به جای نمی‌ماند. دانه‌های مرتب و سالم انار نیز از پشت دستگاه قابل تخیله خواهند بود که باید بوسیله یک اپراتور در ظرف مناسب ریخته شوند.

چرخ گوشت صنعتی گیربکسی

چرخ گوشت گیربکسی مدل ۳۰۱۸ یک دستگاه نیمه صنعتی است که در قصابی ها و رستوران های کوچک کاربردی خواهد بود. باتوجه به اهمیت شستشوی دستگاه پس از هر مرتبه استفاده، در کنار این چرخ گوشت اهرمی قرار دارد که امکان جداسازی گلویی را فراهم می کند. این محصول به همراه یک عدد تیغ و پنجره عرضه می شود که انتخاب مدل آن (کبریتی یا سوزنی) به درخواست مشتریان است. البته به غیر از تیغه و پنجره یک عدد گوشتکوب تفلونی نیز روی دستگاه قرار دارد.

بدنه دستگاه روکشی از جنس استیل روکشدار دارد که باعث محافظت از آن در برابر رطوبت و عوامل محیطی مختلف می شود. این چرخ گوشت به صورت چرخدار طراحی می شود. بنابراین حمل و نقل آن آسان است و در صورت نیاز جهت استفاده از آن به صورت زمینی نیز مشکلی وجود ندارد.

خمیر گیر نانوایی ۵ کیلویی

خمیر گیر نانوایی ۵ کیلویی دستگاهی است که در منازل و روی میز یا کابینت قادر به استفاده از آن هستید. یکی از مزایای این دستگاه طراحی موتور در داخل است. با این امکان موتور در معرض آلودگی قرار نمی گیرد و دوام و ماندگاری آن افزایش پیدا خواهد کرد. در یک دستگاه خمیرگیر، دیگ پس از هرمرتبه استفاده نیاز به شستشو دارد. دیگ استیل این محصول، با پیچ مهره به کله‌گی متصل شده است اما جداسازی آن جهت نظافت به آسانی انجام می شود.

نکته مهم در خصوص درست کردن خمیر با این دستگاه ظرفیت آن است. جهت تهیه پنج کیلو خمیر با این دستگاه به حدود یک سوم یعنی حدود دو کیلوگرم آرد نیاز دارید. بخش های مختلف این دستگاه و نمای بیرونی آن با استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشانده شده است و این مسئله موجب دوام و ماندگاری محصول می شود.

فر پیتزا ریلی مدل S۳۰۴۸

فر پیتزا ریلی مدل s۳۰۴۸ یک فر صنعتی پیتزاپز است که در فست فودی های بزرگ قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه باکیفیت، قابلیت طبخ ۱۶۰ بشقاب پیتزا را در یک ساعت دارد. در این مدل نیز همانند دیگر طراحی های انواع سری S، موتور در زیر دستگاه قرار دارد. قرارگیری موتور در این محل موجب استفاده بهینه از فضای موجود می‌ شود.

در هنگام کار با دستگاه گاهی سرآشپز نیاز دارد که وضعیت پخت پیتزاها را بررسی کند و در صورت نیاز درجه حرارت را افزایش یا کاهش دهد. به همین جهت در کنار این دستگاه یک درب از جنس شیشه دوجداره تعبیه شده است که روی آن یک دستگیره نسوز قرار دارد. این درب امکان سرکشی به غذا را برای سرآشپز فراهم می کند. البته نشانگر میزان سرعت و حرارت نیز روی فر وجود دارند که در این خصوص قابل استفاده هستند.

این فر به صورت چرخدار طراحی می شود. وجود چرخ در زیر فر حمل و نقل و جابه‌جایی آن را آسان می کند. در نتیجه نظافت زیر دستگاه فر و تغییر محل آن به سهولت انجام خواهد شد

دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی

دستگاه میوه خشک کن ابتکار استیل محصولی است که با استفاده از آن می توانید در مدت زمان کمی حجم زیادی از میوه و سبزیجات مختلف را خشک کنید. میزان این ظرفیت حدود ۳۰۰ کیلوگرم در هر ۶ ساعت است و این ظرفیت بالا این میوه خشک کن را به یک محصول صنعتی کارآمد تبدیل می کند.

این میوه خشک کن گازی است و بوسیله یک عدد سانتریفیوژ هوای داخل دستگاه را تهویه می کند. در داخل این میوه خشک کن ۱۶ عدد سینی استیل تعبیه شده است که مواد غذایی روی آن ها قرار می گیرند. البته امکان کاهش تعداد این سینی ها بنا به درخواست و نظر مشتریان وجود دارد. در هر صورت این سینی ها باید از متریالی ساخته شوند که شستشوی آن آسان باشد. به این خاطر که به صورت مستقیم با موادغذایی ارتباط دارد.

این دستگاه ارتفاع نسبتا زیادی دارد اما نظر جابه‌جایی آن به آسانی انجام می شود. به علت ترمزدار بودن چرخ های زیر دستگاه در مکان مورد نظر شما به خوبی ساکن خواهد ماند.

چگونه یک فست فود تاسیس کنیم؟

کمتر کسی وجود دارد که عاشق پیتزا نباشد این غذای بسیار خوشمزه که تنوع بسیار بالایی نیز دارد در هر منوی فست فودی وجود دارد فر پیتزا خانگی یکی از تجهیزات اساسی برای تهیه این غذا است البته شما به کمک این وسیله می توانید انواع نان ها و شیرینی جات را تهیه کنید از این رو این یک وسیله ی چند کاره است طراحی ساده و کم جای اینوسیله این امکان را به شما می دهد که از آن در محیط های کوچک نیز استفاده کنید.