راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

تجهیزات تهیه تنقلات

خوراکی هایی وجود دارد که می توان در روزهای تعطیل از آن ها لذت برد این تنقلات متنوع در بسیاری از پارک ها و سینما ها نیز وجود دارد و فروش آن ها در این مکان ها می تواند یک حرفه پردرآمد باشد برای شروع این کار شما نیازمند به داشتن تجهیزات لازم برای تهیه این نوع خوراکی ها هستید .

دستگاه پشمک ساز کالسکه ای

پشمک یکی از خوراکی های خوش مزه و پرطرفدار است که در پارک ها و مراکز شهر بازی وجود دارد برای تهیه این خوراکی خوشمزه شما باید یک دستگاه پشمک ساز کالسکه ای داشته باشید تا بتوانید این خوراکی را به آسانی تهیه کنید وسیله ای با ظاهر زیبا که مناسب شهر بازی ها ساخته شده . بافت خاص و البته وجود رنگ های مختلف در این خوراکی باعث شده که در میان کودکان محبوب و پر طرفدار باشد هم چنین این خوراکی تنها به مقداری شکر و آب نیازمند است و مواد اولیه چندانی نیاز ندارد.

خمیر گیر ۱۲۰ کیلویی

هیچ گاه نمی توان محبوبیت کیک ها و شیرینی ها را در نظر نگرفت خوراکی که در بسیاری از جشن ها وجود دارد . برای تهیه انواع شیرینی و یا حتی کیک و نان شما باید خمیر گیر ۱۲۰ کیلویی زیرا این وسیله این توانایی را دارد که در حجم بالا برای شما کیک و شیرینی طبخ کند این وسیله ظرفیت بالایی دارد و می توان به صورت یک جا حجم بالایی از خمیر را تهیه کرد.

دستگاه تخمه پزی

تخمه یکی از خوراکی های خوشمزه و در عین حال پرخاصیت است که در انواع مختلفی وجود دارد و هر کدام به نوعی دارای خاصیت است برای به اصطلاح بو دادن این خوراکی خوش طعم شما به یک دستگاه تخمه پزی نیازمند هستید این وسیله توانایی آماده سازی انواع مختلف تخمه ها را دارد از این وسیله می توان در خشکبار فروشی ها و یا حتی پارک ها نیز استفاده کرد.

خرید لوازم آشپزی

سبک زندگی جدیدی که امروزه رواج پیدا کرده باعث شده که کمتر زمانی برای آشپزی باقی بماند برای همین تهیه غذا به یک دغدغه تبدیل شده راه اندازی رستوران های صنعتی که در آن انواع غذاها مانند غذاهای خانگی و یا محلی و یا حتی فست فود ها سرو شود می تواند شغل پردرآمدی باشد .

به یاد داشته باشید که در این حرفه کیفیت غذا بسیار حائز اهمیت است و شما باید تمرکز خود را بر روی طبخ غذایی با کیفیت قرار دهید هم چنین به یاد داشته باشید باید خدماتی نظیر غذای بیرون بر را نیز در کار خود قرار دهید تا مشتریان به راحتی بتواند به غذا دسترسی داشته باشند .

سیخ مرغ بریان

یکی از غذاهای سالم فست فودی مرغ بریان است که با طعم دار کردن مرغ می توانید آن را به بهترین نحو طبخ کنید برای تهیه این غذای خوشمزه با بهترین و ساده ترین روش شما نیازمند یک وسیله ای هستید که مرغ را به آرامی طبخ کند سیخ مرغ بریان بخشی از این دستگاه است که می توان آن را جزو مهم ترین بخش در نظر گرفت این وسیله باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا بتواند تعداد زیادی از مرغ را نگه دارد و به آرامی بچرخاند دسته ی این وسیله از بهترین نوع چوب ساخته شده که کیفیت وسیله را بالا می برد.

سینک تک لگنه جوشی ۱۲۰

نظافت در حرفه ی رستوران داری امر بسیار مهمی است شستن ظروف و مواد مختلف غذایی بسیار اهمیت دارد زیرا مستقیما بر سلامت مشتریان تاثیر می گذارد داشتن یک سینک تک لگنه جوشی ۱۲۰ به شما در انجام این کار کمک شایانی می کند در بسیاری از آب میوه فروشی ها نیز این وسیله کاربرد دارد زیرا شما می توانید حجم زیادی از میوه را به راحتی بشویید و آماده آب گیری کنید این وسیله به کمک جوشکاری اتصال یافته که همین امر به کیفیت آن کمک فراوانی می کند بر روی این وسیله یک آبچکان نیز تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد شسته شده را خشک کنید.

مینی فر قنادی دو طبقه

پختن شیرینی و یا حتی کلوچه علاوه بر قنادی ها در بسیاری از کافی شاپ ها نیز انجام می شود به این منظور شما به یک مینی فر قنادی دو طبقه نیازمند هستید وسیله ای با ظاهری کوچک اما کارایی بالا که به کمک آن می توانید هر نوع شیرینی که در نظر دارید را طبخ کنید این وسیله فضای زیادی اشغال نمی کند که همین امر باعث شده بتوان از آن در قنادی های کوچک نیز استفاده کرد.

راه اندازی رستوران فست فودی

داشتن یک رستوران صنعتی حرفه ای پردرآمد است اما باید به یاد داشته باشید که این حرفه زحمت فراوان دارد و هر کسی نمی تواند به آسانی از آن عبور کند شما باید راه های این حرفه را بلد باشید تا بتوانید به راحتی از آن بر بیایید . نحوه برخورد با مشتریان ،چیدمان منوی غذا و یا حتی دکور یک رستوران همگی از عواملی است که یک فرد صاحب رستوران باید به تمامی آن ها توجه کند.

فر ساندویچ ۷ کاره بدون هود

بسیاری از آشپزخانه های صنعتی هستند که در ابتدا فضای کافی برای قرار دادن انواع وسایل را ندارند بنابراین می توانند از تجهیزاتی استفاده کنند که به صورت ترکیبی عمل می کند یکی از این تجهیزات فر ساندویچ ۷ کاره بدون هود که به تنهایی توانایی طبخ چندین مدل غذای فست فودی را مهیا می کند این وسیله قیمت مناسبی دارد و توانایی طبخ انواع برگر و یا پیتزا  و انواع مختلف ساندویچ را دارد.

تاپینگ پیتزا شش لگنه

پیتزا یکی از محبوب ترین غذاهای فست فودی است که تهیه کردن آن بدون داشتن ابزار مناسب می تواند کار سختی باشد داشتن یک تاپینگ پیتزا شش لگنه وسیله ی مناسبی خواهد بود زیرا طراحی و ساخت این وسیله به نوعی بوده که تمامی مواد اولیه در اختیار  آشپز قرار دارد و با وجود تخته کار تعبیه شده بر این دستگاه توانایی تهیه انواع ساندویچ ها و پیتزا را فراهم میکند بی شک این وسیله باید در هر رستوران فست فودی وجود داشته باشد.

فر کباب لقمه

کباب یکی از غذاهای پر طرفدار و البته سالم است که به اشکال مختلفی تهیه می شود برای تهیه یکی از انواع پرطرفدار کباب ها که کباب لقمه نام دارد شما می توانید از فر کباب لقمه برای تهیه این غذا استفاده کنید این وسیله با ساختار جالبی که دارد فضای زیادی اشغال نکرده و با داشتن یک تهویه آلودگی ناشی از پخت و پز را نیز خارج می کند این وسیله از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مدت زما ن طولانی برای شما کار می کند.

تجهیزات فست فود

غذاهای فست فودی امروزه به یکی از محبوب ترین غذاها تبدیل شده و هم چنین رستوران ها فست فودی در سطح شهر رو به افزایش است تجهیزات فست فود به طور کلی به وسایلی گفته می شود که برای راه اندازی یک رستوران فست فودی مورد نیاز است که شامل انواع فر و یا اجاق گاز و یا میز کار و هر چیز دیگری می شود . شما به عنوان یک رستوران دار همیشه باید بهترین اجناس را انتخاب کنید.

خرید تجهیزات آماده سازی غذا

غذا عنصر اصلی در زندگی همه ی ما انسان ها و یا حتی حیوانات و به طور کلی همه ی موجودات است مابدون غذا نمی توانیم هیچ کاری در زندگی انجام دهید شما می توانید از این نیاز برای درآمد زایی نیز استفاده کنید بنابراین راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی می تواند شغل پر در آمدی باشد به شرط آن که شما در این کار حرفه ای باشید و بتوانید تجربیات لازم را کسب کنید.

خمیر گیر ۶۰ کیلویی

تهیه نان و خمیر در بسیاری از رستوران های صنعتی  و یا شیرینی فروشی ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده است به یاد داشته باشبد که برای تهیه هر نوع خوراکی در حجم بالا باید از وسایل مربوطه به آن کار استفاده کرد برای تهیه بسیاری از نان ها و شیرینی ها شما باید خمیر گیر ۶۰ کیلویی استفاده کرد که البته این وسیله در حجم و ظرفیت های گوناگونی تهیه شده که شما با توجه به نیاز روزانه خود می توانید تهیه کنید.

میز کار استیل سه طبقه

وجود یک میز کار استیل سه طبقه در هر آشپزخانه ی صنعتی و یا هر مکانی که در آن غذا طبخ می شود ضروری است این وسیله این امکان را به شما می دهد که بر روی غذای موردنظر تسلط داشته باشید شما به کمک این وسیله می توانید به راحتی خمیر ورز دهید و انواع مختلف شیرینی ها را تهیه کنید با توجه به جنس این وسیله ، از اکسید شدن و آلودگی در امان می باشد.

میز کار یخچال دار

پیشرفت تکنولوژی و طراحی تجهیزات گوناگون این امکان را می دهد که هر رستورانی با هر ظاهر و ابعادی بتواند تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کرده و به راحتی مشغول به کار شود میز کار یخچال دار یکی از تجهیزات بسیار مفید برای آشپزخانه ها با فضای کوچک است زیرا هم دارای یک یخچال بوده و هم می تواندی از آن به عنوان یک میز کار استفاده کنید این وسیله به آسانی قابل جا به جایی دارد.

تجهیزات آماده سازی

به طور کلی می توان تجهیزات آماده سازی رستوران را به تمامی ابزاری اختصاص داد که یک رستوران با آن شکل می گیرید و توانایی فعالیت پیدا می کند هر وسیله ای که شما به آن نیازمند هستید جزو این دسته قرار می گیرید و شما به عنوان یک رستوران دار باید به این بخش اهمیت دهید زیرا مستقیما بر روی کار شما به عنوان یک رستوران دار تاثیر می گذارد.

کاربرد صفحات چدنی

کارکنان یک رستوران صنعتی همواره باید با مشتریان رفتاری خوب داشته باشند و هر چیزی که مشتریان لازم دارند را برای آن ها فراهم کنند به یاد داشته باشید که اخلاق کارکنان یک رستوران صنعتی و یا تالارهای پذیرایی می تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد . سعی کنید نیازهای مشتریان را بشناسید و برای آن ها همه چیز را فراهم کنید تا در مدت زمانی که در رستوران شما هستند بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند و با هم تمایل داشته باشند که به آشپزخانه ی شما بیایند.

صفحه چدنی گریل ۳۰*۳۳

برای تهیه غذا به صورت رژیمی و بدون استفاده از روغن و یا طبخ انواع غذا با کمترین میزان روغن ، روش گریل کردن می تواند گزینه ی مناسبی باشد برای اینکه شما بتوانید هر چیزی که در نظر دارید مانند گوشت و یا سبزیجات را به این روش طبخ کنید نیازمند یک صفحه چدنی گریل ۳۰*۳۳ که البته این ابزار در اندازه های مختلفی ساخته شده که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید. شما هر خوراکی که در نظر دارید حتی سبزیجات را نیز می توانید به کمک این وسیله گریل کنید و از طعم و مزه آن لذت ببرید.

صفحه چدنی APW

یکی از تجهیزاتی که در تمامی رستوران های فست فودی مورد استفاده قرار می گیرد صفحه چدنی APW است که به کمک این وسیله می توان انواع برگر ها و یا سوسیس و کالباس را گریل کرد و به کمک چاشنی های مختلف انواع ساندویچ ها و یا حتی پیتزا را خلق کرد این وسیله برای فر نیز قابل استفاده است اگر شما در کارتان خلاقیت داشته باشید می توانید با کمک این وسیله غذاهای خاصی را ابداع کنید و آن را به نام رستوران خود قرار دهید.

میز سالاد بار

در بسیاری از هتل ها و رستوران های لوکس سطح شهر میز سالاد بار به چشم می خورد وسیله ای که ظاهر رستوران شما را تا چندین برابر زیبا می کند و این امکان را به مشتریان می دهد تا خودشان بتوانند انتخاب کنند شما در محفظه های مختلف این وسیله می توانید انواع پیش غذاها و یا سالاد های مختلف را تهیه کرده و اختیار مشتریان قرار دهید..