راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

خرید کدام آبسردکن بهتر است؟

از جمله نکات مهمی که لازم است برای خرید سیخ شور صنعتی به آنها توجه کنید عبارت است از:

چرا دستگاه سیخ شور بخرم؟

 کیفیت دستگاهحتما نسبت به جنس قطعات داخلی و بدنه ی دستگاه پرس و جو کرده و محصولی باکیفیت و مرغوب را خریداری نمایید.

 ظرفیت دستگاهتوجه کنید دستگاهی که خریداری می کنید توانایی شستشوی چند سیخ کباب را دارد.

 اتومات یا دستی بودن سیخ شورهمانطور که اشاره کردیم این دستگاه در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود پس حتما باید در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید.

 ایمنی دستگاههمانطور که می دانید این دستگاه به صورت همزمان با برق و آب کار می کند و اگر دستگاه خریداری شده ایمنی بالایی نداشته باشد امکان دارد استفاده از دستگاه خطر آفرین شود.

 مصرف انرژیاز دیگر فاکتورهای مهم موقع خرید دستگاه سیخ شور صنعتی مصرف انرژی است توجه داشته باشید باید دستگاهی را خریداری نمایید که مصرف انرژی بهینه ای داشته باشد.

راهنمای خرید ساندویچ ساز صنعتی

اگر قصد خرید ساندویچ ساز صنعتی را دارید و می خواهید بهترین ساندویچ ساز را خریداری نمایید بهتر است نکات زیر را بدانید:

صفحه ساندویچ سازها

ساندویچ سازهای صنعتی بر اساس نوع صفحه به انواع مختلف پنینی، وافل ساز و اسنک ساز تقسیم می شوند و همه ی این دستگاه ها باید صفحه ای کاملا مقاوم از جنس مرغوب و نچسب داشته باشند تا مواد غذایی به آن ها نچسبد.

معمولا این صفحات به صورت متحرک تعبیه می شوند و شما می توانید بعد از پایان روز کاری صفحه را خارج و بعد از شستن در جای خود قرار دهید؛ توجه داشته باشید که هر یک از این دستگاه ها برای آماده سازی غذایی خاص استفاده می شوند با اسنک ساز می توانید اسنک های خوشمزه و با وافل ساز هم نان دسر خوشمزه ای به نام وافل را آماده کنید.

عایق بودن ساندویچ میکر

از دیگر نکات مهم برای خرید دستگاه ساندویچ ساز که لازم است بدانید عایق بندی مناسب دستگاه است، ساندویچ میکر باید به نوعی طراحی شود که اتلاف حرارت و انرژی در آن به صفر برسد.

علاوه بر این دستگیره ی دستگاه باید به نوعی ساخته شود که بر اثر حرارت بالا داغ نشده و شما بتوانید به راحتی آن را باز و بسته نمایید.

راهنمای خرید کانتر سرد

از جمله مهمترین مزایای کانترهای سرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  کاملا مقاوم
  •  مقرون به صرفه
  •  راه اندازی ساده
  •  شستشوی آسان
  •  ضد زنگ و فرسودگی
  •  مصرف مناسب انرژی
  •  حفظ مواد غذایی با کیفیت و طعم
  •  جلوگیری از خراب شدن و پلاسیدگی مواد غذایی

 

راهنمای خرید سینک صنعتی

خوشبختانه امروزه سینک های صنعتی در ابعاد و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند و شما می توانید به راحتی مدلی مطابق با آشپزخانه ی خود را انتخاب کنید اما آنچه مهم است خرید بهترین سینک ظرفشویی در بین مدل های مختلف بوده که این موضوع نیاز به دانستن نکاتی مهم برای خرید سینک دارد و ما در ادامه این نکات را برای شما آورده ایم.

خرید کدام آبسردکن اشتباه است؟

همانطور که می دانید آبسردکن های صنعتی در ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند تعداد شیرهای آبسردکن نیز متفاوت است و شما باید با توجه به محیطی که قصد استفاده از آبسردکن را دارید نسبت به خرید آن اقدام کنید؛ قطعا محیط های پر رفت و آمدی مانند کارگاه ها یا مدارس نیاز به آبسردکنی با تعداد شیر و ظرفیت بالا دارند. البته باید بدانید قیمت انواع آبسردکن ها با توجه به تعداد شیرها متفاوت است و هر چه تعداد شیرها بیش تر باشد قیمت دستگاه نیز بالاتر خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.