راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

منوی متنوع با سرخ کن صنعتی

از آنجایی که حرارت و گرمای تولید شده توسط کبابپزهای تابشی در مقایسه با انواع کباب پز سنتی بیش تر است مواد غذایی در کبابپزهای تابشی با سرعت بیش تری پخته خواهند شد. در واقع مدت زمان پخت مواد غذایی به نوع آن ها بستگی دارد اما معمولا مواد خوراکی مختلف در مدت 2 تا 3 دقیقه در کبابپزهای تابشی پخته خواهند شد.

کباب پز ذغالی بهتر است یا تابشی؟

ریختن چربی غذاها بر روی زغال موجب ایجاد دود فراوان شده و همین امر موجب آلودگی هوای محیط خواهد شد در صورتیکه پخت کباب با کباب پزهای تابشی بدون تولید دود همراه می باشد.

کبابپز مناسب آپارتمان

اگر می خواهید کبابپز آپارتمانی خریداری کنید باید بدانید که استفاده از کباب پز گازی و ذغالی به دلیل تولید دود برای خانه های کوچک آپارتمانی مناسب نمی باشد و بهتر است از کباب پز تابشی خانگی برای پخت کباب استفاده نمایید.

بهترین سرخ کن برای مرغ کنتاکی

همانطور که می دانید مرغ کنتاکی، مرغ سوخاری کنتاکی یا KFC یکی از خوشمزه ترین غذاهای معروف آمریکایی بوده که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد، بطور کلی در سرخ کن HENNY PENNY می توان انواع سوخاری کنتاکی را به صورت تحت فشار آماده کرد.

نحوه کار با سرخ کن هنی پنی

از جمله مزیت های دستگاه سرخ کن هنی پنی می توان به پخت کنتاکی به صورت تحت فشار اشاره کرد این شیوه ی پخت بهترین انتخاب برای کاهش مصرف روغن و درجه حرارت بوده و باعث می شود غذای آماده شده طعم و عطر بی نظیری داشته باشد.

چطور از تنور گازی استفاده کنیم؟

برای روشن کردن انواع تنور گازی لازم است طبق مراحل ذیل پیش بروید:

  • در قدم اول باید با برگرداندن بدنه ی تنور، سه پایه را در محل خود محکم کنید.
  • حال لازم است لوله های مخصوص شیرها را متصل کنید، توجه داشته باشید که یک شیر برای اجاق بدنه ی بیرونی و دیگری برای اجاق داخلی تنور تعبیه شده است.
  • در این مرحله باید شیلنگ رابط شیرها را متصل کرده و با کمک بست آن ها را محکم کنید.

 

چطور از سرخ کن استفاده کنیم

سرخ کن صنعتی دستگاهی کاربردی در آشپزخانه های صنعتی بوده که از آن برای آماده کردن سوخاری های خوشمزه می توان استفاده کرد، سرخ کن های برقی دارای یک المنت و لگن روغن هستند و علاوه بر این یک سبد آسانسوری دارند که آشپز با قرار دادن مواد غذایی داخل سبد و قرار دادن آن در روغن سوخاری های خوشمزه ای آماده می کند. البته باید توجه داشته باشید که زمان مورد نیاز برای سرخ شدن هر کدام از مواد خوراکی با یکدیگر متفاوت است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.