راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

انواع باربیکیو + قیمت

در ادامه به مهم ترین نکاتی که برای راهنمای خرید کباب پز باید به آن ها توجه داشته باشید اشاره کرده ایم:

راهنمای خرید کباب پز خانگی و صنعتی

یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید کباب پز به آن توجه باشید، اندازه ی کباب پز است همانظور که میدانید کباب پزها در انواع و اندازه های مختلف تولید و عرضه میشوند و شما باید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

در حقیقت اندازه و تعداد گریل های کباب پز باید با توجه به تعداد سیخ های کباب که قصد دارید آماده نمایید انتخاب شود.

2.    جنس کباب پزها

کباب پزها در جنس های مختلف آلومینیومی، چدن، فولاد، استیل و… ساخته می شوند، نکته ی دیگری که باید در زمان خرید انواع کباب پز به آن توجه داشته باشید جنس کباب پز است.

کباب پزهای آلومینیومی در مقایسه با کباب پزهای چدنی و فولادی ارزان تر هستند، توجه داشته باشید که یکی از نکات مهم در راهنمای خرید کباب پز توجه به جنس این دستگاه است. بهتر است قبل از خرید این محصول نظرات درباره کباب پز های مختلف را بررسی کنید.

عوامل موثر در قیمت انواع باربیکیو

همانطور که میدانید قیمت انواع باربیکیو خانگی، گازی، ویلایی، ذغالی و… با یکدیگر متفاوت است، از جمله عوامل تاثیرگذار در هزینه باربیکیو میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         نوع سوخت باربیکیو

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت انواع باربیکیو، سوخت آن است. همانطور که میدانید روش کار باربیکیو بدون توجه به نوع سوخت آن شبیه به یکدیگر است و انواع باربیکیو گازی و ذغالی، برقی قادر به آماده سازی و طبخ یکنواخت غذاها می باشند.

بیشتر بخوانید: باربیکیو گازی بخرم یا ذغالی؟

در بین انواع مدل باربیکیو مدل زغالی به دلیل ایجاد عطر و طعمی بی نظیر در مواد خوراکی طرفداران زیادی دارد و به دلیل اینکه در ساخت باربیکیو ذغالی از هیچ گونه تجهیزات پیچیده ای استفاده نشده قیمت آن در مقایسه با انواع دیگر کبابپز ارزان تر است.

نحوه ساخت باربیکیو گازی نیز به نوعی است که قابلیت اتصال به گاز شهری و کپسول را داشته و معمولا دارای قیمت بالاتری است، البته انواع باربیکیو گازی ذغالی نیز به شما این امکان را میدهد تا از هر دو سوخت برای آماده سازی کباب ها استفاده کنید و قیمت آن ها نیز در مقایسه با باربیکیوهای زغالی بیشتر است.

نوع دیگری از انواع باربیکیو که در مقایسه با مدل های قبلی قیمت بالاتری دارند نوع برقی می باشد. این باربیکیو که مناسب برای خانه های آپارتمانی است در مقایسه با دیگر مدل ها قیمت بالاتری دارد.

نحوه کار با سبزی خرد کن

در سبزی خردکن های دستی، خرد کردن به صورت دستی و مکانیکی انجام می شود، با دستگاه سبزی خرد کن دستی میتوان علاوه بر سبزی انواع مواد خوراکی شامل گوجه، هویج، پیاز و… را نیز خرد کرد.

این مدل خردکن ها دارای تیغه های داسی شکل هستند و به عنوان دستگاه خرد کردن سبزی با مخلوط کن شناخته می شود، چرا که میتوان با آن ها تخم مرغ و … را نیز مخلوط کرد.

راهنمای خرید منقل

از جمله نکات مهمی که باید جهت خرید بهترین منقل برای کباب به آن توجه داشته باشید در ذیل آورده شده است:

·         اندازه و سایز منقل

اولین نکته ای که باید برای راهنمای خرید منقل به آن توجه داشته باشید ابعاد و اندازه ی منقل است. همانطور که میدانید منقل ها در اندازه های متنوعی تولید میشوند و ظرفیت های متفاوتی دارند، خریداری منقل نیز باید با توجه به نیاز شما انجام شود. اگر میخواهید تعداد سیخ های زیادی را آماده کنید باید از منقل های بزرگتری که در بازار موجود هستند استفاده نمایید.

·         جنس منقل

تفاوتی ندارد که قصد خرید منقل برای باغ را دارید یا منقل برای پشت بام بطور کلی جهت خرید منقل برای کباب باید به کیفیت و جنس بدنه ی منقل ها توجه داشته باشید.

از خرید منقل هایی که دارای صفحات نازکی هستند خودداری کنید، از آنجایی که منقل دائما در معرض آتش است بی کیفیت و نازکی صفحات منقل باعث تغییر شکل و خرابی آن خواهد شد.

انواع منقل استیل و انواع منقل گالوانیزه از این نظر بهتر عمل می کنند. جنس منقل باید ضد زنگ بوده و نظافت آن ساده باشد. معمولا منقل های آهنی به دلیل قیمت پایین تر طرفداران زیادی دارند اما باید بدانید که این مدل از منقل ها به سرعت دچار زنگ زدگی خواهند شد.

·         منقل های مجهز به فن

دارا بودن فن در انواع منقل یکی از ویژگی های مهم است که باید به آن توجه داشته باشید. ما پیش تر در خصوص مزایای باربیکیو فن دار اطلاعاتی را به شما ارائه داده ایم چنانچه با مزیت های وجود فن در منقل، کباب پز و باربیکیو آشنایی ندارید به شما پیشنهاد میکنیم مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.