راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

تجهیزات حرفه ای آشپزخانه صنعتی

هر آشپزخانه ای با توجه به مواد غذایی که در آن طبخ می شود به یک سری از وسایل و ابزارآلات نیازمند است تا  آشپز به کمک آن ها بتواند به کارش سرعت ببخشد و بتواند غذایی خوش طعم و در عین حال با صرف زمان کمتری را آماده سازی کند.

اجاق برقی صنعتی

همیشه وجود یک وسیله ی مناسب که بتوان با آن غذا را پخت مورد توجه بوده. عواملی مختلفی در خریدن یک وسیله ی مناسب برای پخت و پز وجود دارد که میتواند خرید یک وسیله برای پختن غذا را برای ما چالش برانگیز کند.برای مثال مقدار فضایی که در بر میگیرد یا نوع انرژی مصرفی آن میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

اجاق برقی صنعتی یکی از موارد بسیار کاربردی است به خصوص برای مکان هایی که دسترسی به گاز وجود ندارد یا بسیار دشوار است این وسیله میتواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

این نوع اجاق گاز مانند اجاق گاز های معمولی در تعداد شعله های مختلف تولید شده و مصرف انرژی چندانی نیز ندارد.

میز کار پلی اتیلن

هر آشپز حرفه ای یا به طوری کلی هر کسی که میخواهد غذا با کیفیت بالا و ظاهر زیبا تهیه کند باید در آشپزخانه خود یک میز کار پلی اتیلن داشته باشد تا با تسلط بالا بر مواد غذایی بتواند آن را آماده کند .

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا میز کار پلی اتیلن ، با پیشرفت علم و روی کار آمدن مواد اولیه ی جدید ، یکسری از نواقص محصولات گذشته از بین رفته برای مثال این محصول بسیار سبک تر از میز کار هایی با جنس های دیگر است و از نظر نظافت و بهداشتی رتبه ی بالاتری نسبت به آنان دارد و از همه مهمتر اقتصادی بودن آن است که همه ی این گزینه ها دلیل محکمی برای خریدن این وسیله برای متقاضیان آن است.

اجاق کباب پزی

کباب غذایی بسیار لذیذ و البته پر طرفدار.برای پختن یک کباب اصیل و خوش طعم علاوه بر داشتن مهارت بالای آشپزی ، فاکتور دیگری که در طعم و مزه ی کباب شما تاثیر گذار است یک کباب پز حرفه ای است.

هر چقدر هم که شما کباب را خوب طعم دار کنید اما اگر یک وسیله ی حرفه ای نداشته باشید نمیتوانید به آن درجه مطلوب از پخت برسید در نتیجه لذت خوردن این غذای لذیذ را از دست خواهید داد.

اجاق کباب پزی یکی از همین وسایل حرفه ای است .انرژی این وسیله گاز است و این موضوع باعث می شود که آلودگی ها و چربی هایی که بر اثر پختن کباب بر روی ذغال ایجاد می شود را نداشته باشید. هم چنین فرقی نمیکند که شما به چه تعدادی میخواهید کباب درست کنید از وسیله میتواند تعداد زیادی از سیخ های کباب را روی خود جای دهد و ازهمه مهم تر به صورت یکنواخت آن ها را طبخ کند.

فن سانتریفیوژ

در هر رستورانی فرقی نمیکند که این رستوران سنتی باشد یا مدرن نظافت بسیار پر اهمیت است.

هر غذایی به تنهایی اگر خوب پخته شود عطر بسیار دلچسب و اشتها برانگیزی دارد اما برای مکان هایی که غذاهای متفاوت و در حجم بالا طبخ میکنند این ترکیب بو میتواند آزار دهنده باشد  هم چنین وجود آلودگی ها و دود ناشی از غذاهای سرخ کردنی و یا کباب شدنی میتواند  سطح بهداشت آن رستوران را پایین بیاورد.

فن سانتریفیوژ بوی پیچیده شده در آشپزخانه ی رستوران ها را به بیرون هدایت کرده پس این دستگاه نیز در یک آشپزخانه صنعتی دارای اهمیت بالا و ضروری می باشدد.

 

گریل تخت روغنی

گریل تخت روغنی وسیله ای است که برای تمامی صاحبان فست فودی یک ابزار بسیار مهم و کارآمد محسوب می شود و هر کسی که قصد دارد یک فست فودی راه اندازی کند باید یکی از این وسیله را در آشپزخانه خود داشته باشد.

از این وسیله برای طبخ انواع گوشت به شکل های سوسیس یا کالباس یا انواع مختلف استیک مرغ و گوشت استفاده میشود.

این دستگاه با طراحی مناسب و فضای آزادی که در اختیار شما قرار میدهد کار شما را راحت تر کرده و باعث می شود بتوانید به  آسانی غذای مورد نظر خود را آماده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.